sobota, 29 stycznia 2011

Zanim zaczniesz budować

Właśnie ukończyłem budowę wymarzonego ogrodu zimowego i chciałbym się podzielić informacjami, które pozwoliły mi zrealizować tą inwestycję. Nie jestem budowlańcem, ani innym tzw." fachowcem", więc wszelkie informacje na temat budowy ogrodu musiałem zdobywać krok po kroku z różnych źródeł. Przyznam, że nie każda informacja zdobywana przeze mnie telefonicznie była rzetelna. Firmom, które budują takie konstrukcje zależy na sprzedaniu swoich produktów, a potem to ty będziesz miał kłopot i "utopione" pieniądze. Decydując się na taką budowę musisz wiedzieć:
- Czy to ma być ogród sezonowy, czy całoroczny?
- Jaki ma być jego kształt i wielkość?
- Czy dach ma być jedno-, czy wielospadowy?
- A może piramida?
- Czy będzie wolnostojący, czy "przyklejony" do muru?
- Czy odpowiednia to będzie strona świata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz